A világunk felgyorsult, az üzleti élet is felpörgött, a digitalizációnak köszönhetően pedig megjelentek a virtuális asszisztensek, akik minimális kiadással segíthetnek lépést tartani.
Ahhoz, hogy vállalkozásod a felszínen maradhasson, professzionális szolgáltatást kell nyújtanod egyre magasabb és magasabb színvonalon. Rengeteg időt kell tehát fordítani azokra a dolgokra, amik segítik a bizniszed folyamatos fejlődését. Emellett azonban a háttérben temérdek olyan feladat van, ami nincs különösebb hatással céged fejlődésére, de enélkül a céged nem létezhetne, egyszerűen ezek tartják életben.
Ahogy bizniszed egyre növekszik, elérkezel kapacitásod határához, ami azt jelenti, hogy már nem jut időd mindkét feladattípusra, és döntened kell! Melyiket fogod elengedni? A fejlődést, vagy az életben maradást? Hát persze, inkább az életben maradást, ez ösztönös! Közben viszont tudod, hogy ez csak késlelteti az elkerülhetetlent.
Ahhoz, hogy ne kerülj ilyen helyzetbe, és soha ne kelljen ilyen döntést meghoznod, segítségre lesz szükséged! Aki eleinte elvégez helyetted néhány feladatot, később pedig akár az összes háttérmunkát rábízhatod! Erre a feladatra a legjobb választás, egy virtuális asszisztens! Lássuk, hogy miért!?
Kik a virtuális asszisztensek?
Egy virtuális asszisztens olyan személy (tehát emberi lény), aki elvégzi helyetted az unalmas háttérmunkát, rutinfeladatokat és adminisztrációt. Ezek fontosak, hogy a céged működhessen, de elviszi a napod nagy részét, így nem marad időd az igazán fontos dolgokra.
A virtuális asszisztensek távmunkában dolgoznak, vállalkozóként. Nem kérnek fix fizetést, csak óradíjat az elvégzett munkáért. Folyamatosan rendelkezésre állnak, rugalmasan alkalmazkodnak az igényeidhez, vagyis csak annyi költséget jelentenek, amennyi munkára épp igénybe vetted. Szerintem már kezded érezni, mitől olyan óriási ez! Kezdheted akár egészen kicsiben is, így aprópénzért kipróbálhatod! Majd később, vagy akár rögtön rábízhatod az összes háttérmunkát.
Az asszisztensek elvégezhetnek általános háttérfeladatokat, de legtöbben rendelkeznek valamilyen szakmai tudással és rutinnal, ezzel a birtokukban pedig besegíthetnek a közösségi média kezelésébe, webshopod üzemeltetésébe, tartalom készítésbe, vagy bármibe, amire épp szükséged van.
Lássuk, azon kívül, hogy nem kell foglalkoznod az unalmas feladatokkal, még milyen óriási előnyökkel jár számodra!
1. Koncentrálhatsz az igazán fontos dolgokra, amik lendületet adhatnak cégednek
Az idő értékesebb, mint a pénz! Ha a pénzt elköltötted, megkeresheted újra. Akár többet is, mint korábban. Az idődet viszont nem kapod vissza, ha már elment! Csak egyszer használhatod fel, és véges mennyiség van belőle! Oda kell tehát figyelned minden egyes percre, hogy mire fordítod! Ez különösen igaz, ha vannak kitűzött céljaid, ilyenkor minden egyes elvesztegetett pillanattal ezek a célok egy kicsit távolabb kerülnek!
Koncentrálj tehát arra, ami számodra igazán számít, a céged fejlődésére, és azokra a feladatokra, amiket szeretsz csinálni! A többit pedig bízd egy virtuális asszisztensre! Hidd el, megéri!
2. Kevesebb stressz, boldogabb és egészségesebb élet
Ha saját vállalkozásod van, és a magad ura vagy, az lehet egyszerre főnyeremény, és ugyanakkor egy átok! Szuper, hogy akkor és ott dolgozol, ahol csak akarsz. Viszont könnyen beleeshetsz abba a csapdába, hogy túltolod a munkát, hiszen nincsenek szabályok, hogy mennyit kell dolgoznod.
- A vállalkozók 66%-a napi 8 – 11 órát dolgozik naponta, és 19%-uk pedig ennél is többet
- A vállalkozók 86%-a hétvégén is dolgozik, 60%-uk csak egyszer vesz ki szabadságot évente, és 75%-uk pedig még a szabadság alatt is munkával foglalkozik.
- Az orvosok szerint a vállalkozói tevékenység az egyik leginkább stresszes munka.
Hidd el, tudom, hogy azért teszel ennyire sok munkát és energiát vállalkozásodba, hogy magadnak és családodnak jólétet teremts, és büszke lehess arra, hogy milyen klassz bizniszt építettél! Jól mondom!?
A helyzet viszont az, hogy a túlzásba vitt munka, pláne, ha nem hozza meg nagyon hamar a várt eredményt, kiégéshez vezet. A kiégés azt jelenti, hogy mind mentálisan, mind fizikálisan egyre gyengébb leszel. Motiválatlan, lassú és kedvetlen, ami garantálom, hogy nem fog eljuttatni a céljaidhoz! És ez még csak a kezdet, jönnek a betegségek is, hiszen immunrendszered kezd lenullázódni. Ha sokáig túlfeszíted magad, megjelennek a komolyabb gondok is, mint szorongás, depresszió. A végállomás pedig az infarktus és a szívroham! Kinek kell ez?!
Önmagadnak, családodnak és vállalkozásodnak is tartozol annyival, hogy egészséges és jókedvű maradj, így minden nap a legjobb formádat hozd! Vállalkozásod fejlődhessen, Te és családod pedig élvezhessétek az életet!
Itt jön képbe egy virtuális asszisztens, aki elvégzi az időrabló rutinfeladatokat, ezzel rengeteg időt és energiát szabadít fel számodra. Így állandó feszültség és stressz nélkül, maximálisan arra tudsz koncentrálni, amik lendületet adnak cégednek! Anélkül, hogy két végén kellene égetned a gyertyát, eléred a kitűzött célokat, és még az egészséged is megmarad!
3. Minimálisan tarthatod a költségeidet
Ha nyereségesen szeretnéd működtetni a bizniszed, fontos, hogy a költségek a lehető legalacsonyabban maradjanak.
A legtöbb kisvállalkozás nem is engedheti meg magának, hogy egy főállású munkatársat vegyen fel, pláne, ha nem is tudna 100%-ban kihasználni egy napi 8 órás segítséget. Így hát inkább saját maguk csinálnak mindent, ami pedig már tudjuk, hogy hova vezet.
Egy virtuális asszisztens erre a problémára is tökéletes megoldást nyújt! Alkalmazkodik az igényeidhez, és annyi időre áll rendelkezésedre, amennyire épp szükséged van rá. Csak az igénybe vett tiszta munkaidejét kell megfizetned. Így az alkalmazottad nem a Te kontódra tart hosszú ebédszünetet, vagy lóg a közösségi médián.
Ráadásul mindezt vállalkozóként, távmunkában teszi! Így nincs feltétlen szükség egy irodára az egyre magasabb rezsiköltségével, a drága munkaeszközöket is saját költségére szerzi be (pl. laptop), a könyvelődnek pedig nem kell extra díjat fizetned a bérszámfejtésért. Tiszta főnyeremény, nem?!
4. Minden pozícióban a megfelelő személy
Természetes, hogy azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk a lehető legjobb kezekben legyen. Ez az oka, hogy egyes vállalkozók nem szívesen vonnak be segítséget, mert hát mi a garancia arra, hogy mások ugyanolyan jól elvégzik a feladatokat, mint ahogyan ők. Szerencsére többen ezt a negatív hozzáállást sokkal pozitívabban közelítik meg!
Lehet, hogy Te vagy a legjobb értékesítő, az is lehet, hogy Te vagy a közösségi média mestere, vagy akár a legnagyobb stratéga, de egyszerre mindhárom valószínűleg nem. Így ahelyett, hogy minden területen megpróbálnád felhozni magad, érdemes kiszervezni azokat, amik nem az erősségeid. Mindig van olyan akinek, éppen azok az erősségei, amikben Te nem vagy a legjobb, vagy épp utálod csinálni. Ha minden területen a legjobb személy végzi a munkát, akkor vállalkozásod nagyon gyorsan kiugró eredményt érhet el! Nade mi van, ha nem fér bele, hogy ennyi embert foglalkoztass egyszerre?
A jó hír az, hogy az internet és a távmunka óriási lehetőséget adott ennek megoldására! Minden szakterületre külön-külön lehet olyan segítséged, virtuális asszisztensed, akik a legalkalmasabbak az adott feladatra. És mivel órabérben dolgoznak, még az is lehet, hogy többen együttesen sem teszik ki egy főállású munkatárs költségét. Azt a nagy előnyt viszont nyújthatják, hogy minden pozícióban a tökéletes személy dolgozik!
5. Óriási rugalmasság
Rengeteg dolog van ráhatással egy vállalkozás forgalmára, aminek hatására a háttérmunka, így a delegálható feladatok mennyisége is folyamatosan változhat. Egy növekvő cég esetén pedig ez magától értetődően garantált. Éppen ez az oka annak, hogy egyre több vállalkozó választ segítségként virtuális asszisztenst, hiszen sokkal rugalmasabban változtatható a munkaideje, és így a vele járó költség is, mint egy fix fizetésű főállású alkalmazott esetén.
Kezdetben igénybe vehetsz egy virtuális asszisztens egy-egy rutinfeladat elvégzésére, majd később egyre több feladatot rábízhatsz, végül akár a háttérmunka nagy részét is átadhatod.
Összefoglalva
Vállalkozóként próbálod a bizniszedet a lehető legprofibban működtetni, hogy a csúcs minőségű szolgáltatás mellett a céged működésében is minden a helyén legyen. Ez egyedül nem könnyű feladat, főleg, ha a bizniszedben elkezd fokozódni a tempó!
Hogy céged továbbra is szuperül működjön, fejlődhessen úgy, hogy ne kapj minden nap idegrohamot, szükséged lesz segítségre! Ha szeretnéd, hogy ez a segítség tényleg segítség legyen, és mindig csak annyi kiadással járjon, amennyi feladatot delegálnál neki, akkor a legjobb választás egy virtuális asszisztens!
Hogy mindezt hogyan?
Készen állsz, hogy felpörgesd a bizniszed, és elkezd gyorsabban megvalósítani a céljaidat? Az Easy Mondays virtuális asszisztensei alig várják, hogy segítségedre lehessenek ebben, és a kiválasztott asszisztensed levegye a válladról azokat a feladatokat, amik nehezékként visszahúznak! Azokat a feladatokat, amiket nem szeretsz, amikben nem vagy annyira jó, és azokat, amik nem segítenek a céged növekedésében, de ettől még fontos, hogy el legyenek végezve.
Jelentkezz ingyenes konzultációnkra, és szakértőnk segítségedre lesz abban, hogy a legalacsonyabb költséggel, a lehető legnagyobb segítséghez juthass hozzá akár néhány napon belül!
